perjantai 25. lokakuuta 2013

Ihan unohdin

En sitten huomannut esitellä tarkemmin kaveriani. Sen nimi on Kaapo ja se on hurjan vanha, ainakin 13 vuotta. Se on vähän niin kuin mun isoiso...setäpuoli, tai sinne päin, eli sen emä on mun emänemänemä ja mun emänemä on sitten eri pentueesta kuin se. Mutta se on kuitenkin hurjan turvallinen ja melko mukava kaveri. Ihan ekoina päivinä mä en uskaltanut mennä yksin pimeällä pihaan, niin se tuli mun mukaani. Nyt toi piha on jo ihan tuttu enkä mä tarvii sinne enää kaveria. Mutta lenkeillä on kiva, kun se on mukana, koska täällä on niin erilaista kuin oli siellä vanhassa kodissa. Täällä liikkuu hurjasti erilaisia autoja ja on muitakin ääniä ja hajuja.

Tässä on kuvia meistä kahdesta eilen sisällä. Mä oon toi tummempi ja aktiivisempi. Kaapon on kyllä hurjan laiska tai sitten se on vaan niin viisas eikä viitsi hötkyillä kuvatessa. Mäkin totesin, ettei se tee muuta kuin läiskyttelee salamaa, joten ei sitä kauaa jaksa katsella.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti